Rangi dla wojownika (dobro) :
Nieznany - Pierwsza ranga w tym mistycznym świecie. Nieznany dopiero co został sprowadzony do naszego świata. Wymagania: Brak.
Wojownik dobra - Gdy nieznany skończy trening u swojego mistrza może dołączyć w szeregi wojowników. Wymagania: Znaleźć swojego mistrza przekonać go żeby nas uczył i ukończyć jego nauki.
Generał armii - Po wielu walkach i podróżach wojownik może skończyć trening w koszarach i zasłużyć się na miano generała. Wymagania: Mieć przynajmniej dwie umiejętności, ukończyć pięć wypraw i skończyć trening w koszarach.
Rycerz elitarny - Generał po wielu wojnach zostać członkiem Elity. Wymagania: Zdanie czterech paladynów.
Paladyn - Jeden na stu elitarnych rycerzy zostaje paladynem. Wymagania: Ukończyć nauki w klasztorze i poparcie po czterech graczy/npc z każdej rangi.
Rangi dla wojownika (zło):
Nieznany - Pierwsza ranga w tym mistycznym świecie. Nieznany dopiero co został sprowadzony do naszego świata. Wymagania: Brak.
Członek gangu - Wymagania: Zdać test do gangu.
Generał gangu - Doświadczony wojownik zostaje automatycznie członkiem gangu, gdyż gagsterzy szybko giną : ) Wymagania: ukończyć wyprawę i uznanie czterech generałów.
Elitarny gangster - Wymaga wielu stoczonych walk i wielu doświadczenia żeby zostać członkiem elity. Wymaga: Poparcie wodza i skończenie 10 wypraw i/lub walk.
Wódz - Wódz gangu to najpotężniejsza postać w gangu. Musi być bardzo doświadczony silny i sprytny. Wymaga: Poparcie poprzedniego wodza i ukończenie 50 wypraw.
Magowie mają rangi Mag, tak samo jak Druidzi mają rangę Druid...
Offline