System wyliczania w trakcie walki jest bardzo prosty a mianowicie.
Siła uderzenia i odjęte punkty żyć:
Siła atakującego + Zwinność atakującego - Wytrzymałość atakującego = dmg
________________________________________________________________________________________
Unik:
Zwinność unikającego + Prędkość unikającego - Prędkość atakującego = Liczba punktów żyć które zdołaliśmy zachować.
_______________________________________________________________________________________
Ile zbroja zaabsorbuje?
Punkty zbroi - Siła atakującego + Zwinność atakującego + Prędkość atakującego = Zaabsorbowane dmg
Jeżeli po tym działaniu liczba zaabsorbowane dmg jest poniżej zera zbroja się niszczy (Patrz wytrzymałość przedmiotów)
________________________________________________________________________________________
Cios krytyczny:
Pierwsza wartość warunkowa - Wszystkie statystyki przeciwnika = +DMG
Pierwsza wartość warunkowa:
1-10 poziom - 100
10-20 poziom - 200
20-30 poziom - 300
Itd.
_________________________________________________________________________________________
Offline